Καρυδόπαστα σοκολάτα αρωματισμένη με κουαντρό!






Υλικά για την καρυδόπιτα


2 φλ  αλεύρι μαλακό
1 φλ  σιμιγδάλι ψιλό
2 κ.γ μπέικιν - πάουντερ
2 φλ. καρυδόψιχα
1 φλ. καρύδια χοντροκομμένα (στόλισμα)
2 κ.γ. κανέλα
1 κ.γ. γαρίφαλα
1/2 φλ. βούτυρο
1 1/2  φλ. ζάχαρη
8 αυγά
γαλέτα ψιλοτριμένη



Ετοιμασία για την καρυδόπιτα

Δουλεύουμε το βούτυρο , με τη ζάχαρη , τα μπαχαρικά και τους κρόκους για 10 λεπτά.
Χτυπάμε τα ασπράδια σε μαρέγκα.
Ανακατεύουμε τη μαρέγκα με τους κρόκους και ρίχνουμε λίγα λίγα τ'αλεσμένα καρύδια που έχουμε ανακατέψει με το αλέυρι και το μπέικιν.
Αδειάζουμε το μείγμα σε ταψί βουτυρωμένο και πασπαλισμένο με τη γαλέτα.
Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο για περίπου 30-40 λεπτά. (δοκιμάζουμε με μια οδοντογλυφίδα αν έχει ψηθεί καλά το γλυκό μας )


Υλικά για το σιρόπι

3 φλ. ζάχαρη
2 1/2  φλ. νερό
3 σφινάκια κονιάκ 


Ετοιμάζουμε το σιρόπι βράζοντας τη ζάχαρη με το νερό , όταν δέσει το σιρόπι μας κατεβάζουμε απο τη φωτιά και προσθέτουμε το κονιάκ. Όταν βγάλουμε την καρυδόπιτα μας απο το φούρνο , όπως είναι ζεστή την περιχύνουμε με το κρύο σιρόπι μας.


Υλικά για τη κρέμα σοκολάτας με κουαντρό
300 γρ. κρέμα γάλακτος
260 γρ. σοκολάτα κουβετρούρα
  60 γρ. βούτυρο
2 κ.σ μέλι
50 γρ κουαντρό ή γκράνκ μαρνιέ




Ετοιμασία

Σε μπέν μαρι λιώνουμε την κουβερτούρα , προσθέτουμε το βούτυρο , το μέλι και το κουαντρό. Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος και την προσθέτουμε στη κσοκολάτα.
Ανακατεύουμε καλά και περιχύνουμε απο το κέντρο την σιροπιασμένη καρυδοπιτα μας.
Πασπαλίζουμε με τα χοντροκομμένα καρύδια.

Καλή επιτυχία!



 


13 σχόλια:

Elpiniki είπε...

Τι τελειο γλυκο ειναι αυτο...
Με τετοιες φωτο μου ρχεται να.. βουτηξω στην οθονη!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Βούτα Ελπινίκη μου ... :-)

Βάσσια είπε...

Το λάτρεψα αυτό!

Καρυδόπιτα- μου αρέσει- σοκολάτα- τη λατρεύω!

Ευχαριστώ Αφροδίτη
:-)

Vita είπε...

Ο συνδυασμός καρύδι σοκολάτα είναι πάντα επιτυχημένος!

ιρινι είπε...

Πάνω που λέω να ηρεμήσω λίγο και να σταματήσω με τα γλυκά, πάτε και βάζετε τέτοιους πειρασμούς και παρασύρομαι!!!Τι να κάνω, άνθρωπος ειμαι κι εγώ με πολύ...ελαστικές αντοχές στην σοκολάτα!!!
Φιλάκια

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@Βάσσια μου πολύ χαίρομαι ειλικρινά :-)

@Vita σε ευχαριστώ :-)

@ Ριράκι μου ... και εγω όλο ετσι λέω ... αλλά στα γλυκά δεν μπορώ να αντισταθώ ... και βέβαια ο λόγος που έφτιαξα αυτό το γλυκό ήταν η καλή μας Ζάμπια ( http://knifetime.blogspot.com/2010/12/chocolate-walnuts-pie.html )
που με τάραξε πριν μέρες με μια καρυδόπιτα διαφορετική!

καλό απόγευμα και στις 3 , φιλιά :-)

dhmhtra είπε...

Καλησπέρα...μια πολύ καλή παραλαγή της καρυδόπιτας και πολύ καλή ιδέα για τις μέρες των Χριστουγέννων.
Καλό βράδυ

Dafni είπε...

Καλησπέρα Αφροδιτούλα μου!!!
Δεν είναι γλυκό, είναι κόλαση, είναι πειρασμός, είναι..είναι...είναι...τι να πω;;
Μη με βασανίζεις, στείλε τώρα!!!!

lourdi lourdaki είπε...

Πραγματικα!..κολαση..μπραβο Αφροδιτη!!να εισαι καλα να φτιαχνεις ολα αυτα τα υπεροχα γλυκα!!!
Καλο σου βραδυ!

eva είπε...

Thν καρυδόπιτα απλά την λατρεύω!
Τι τέλεια παραλλαγή όλα της μου αρέσουν!!
Φιλάκια Αφροδιτάκι μου!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@Δημητρα με τις υπέροχες μανιταρολιχουδιές σου σε ευχαριστώ :-)
@Δαφνη μου στέλνω το ταπεράκι σου ,στο γραφείο φιλιά :-)
@lourdi να'σαι καλα σε ευχαριστώ! :-)
@Evaki φιλιά πολλά :)

Καλημέρα σε όλους :-)

Unknown είπε...

kalimera sas!
poli laxtaristo to glykaki sas!!den exo logia!!bravo!!
kalos sas vrika!! kai kali sas mera

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Vasiliki καλώς όρισες! Σε ευχαριστώ πολύ , καλημέρα και σε εσένα :)