Μακαρονάδα με λεμόνι & γλυκόσκορδο!





Υλικά για το γλυκό σκορδο
  
6-7 σκ. σκόρδο
Φρέσκο γάλα

Υλικά για τη σάλτσα

 250 γρ. ζυμαρικά
250 ml. σπιτικό ζωμό κοτόπουλου
1 κ.γ μαργαρίνη
1 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο δεντρολίβανο
100 ml. κρέμα γάλακτος
1 κ.σ. γλυκόσκορδο
1 κ.σ. παρμεζάνα τριμμένη
Λίγες φλύδες παρμεζάνα
1 κ.γ. ξύσμα λεμονιού
χυμό από ½ λεμόνι
Αλάτι & πιπέρι

Ετοιμασία

Ρίχνουμε τα ζυμαρικά σε  αλατισμένο νερό που βράζει και
 βράζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες. 

Για να ετοιμάσουμε το γλυκόσκορδο:

Ρίχνουμε σε ένα κατσαρολάκι γάλα και προσθέτουμε μέσα 7-8 σκελ. σκόρδο.
Το σκόρδο μαγειρεύεται και δεν μυρίζει, γιατί η λακτόζη του γάλακτος απορροφά την μυρωδιά του. Βράζουμε για 10-15 λεπτά, σε χαμηλή φωτιά, μέχρι να λιώσει το σκόρδο.
Το παρακολουθούμε όμως συνέχεια, γιατί το γάλα φουσκώνει.

 Όταν πιέσουμε με ένα κουτάλι το σκόρδο και λιώνει, είναι έτοιμο.



Ρίχνουμε το γλυκόσκορδο στο μπλέντερ και χτυπάμε για να πολτοποιηθεί το σκόρδο.
Αν δεν έχουμε μπλέντερ γίνεται και ένα πηρούνι. 
(εγώ τα έλιωσα στο γουδί)



Βάζουμε στη φωτιά ένα αντικολλητικό τηγάνι και ρίχνουμε μέσα ζωμό κότας.
Ενώ βράζει προσθέτουμε πολύ ψιλοκομμένο δενδρολίβανο. Όταν εξατμίζεται το υγρό ρίχνουμε μια γεμάτη κ.γ. μαργαρίνη. Προσθέτουμε και την κρέμα γάλακτος.
Την αφήνουμε να βράσει και να δέσει. Στη συνέχεια προσθέτουμε 1 κ.σ. γλυκόσκορδο. Αλατοπιπερώνουμε. Ρίχνουμε και μια γεμάτη κουταλιά τριμμένη παρμεζάνα.
 Όταν ομογενοποιηθούν τα υλικά είναι έτοιμο.
Στο τέλος ρίχνουμε το βασικό συστατικό, το λεμόνι: χυμό από μισό λεμόνι και ξύσμα λεμόνι. Δεν το βάζουμε από την αρχή, για να μην πικρίσει.Με μια τρυπητή κουτάλα παίρνουμε τα μακαρόνια από την κατσαρόλα και τα ρίχνουμε μέσα στο τηγάνι με την σάλτσα. Ανακατεύουμε να  πάει παντού η σάλτσα και σερβίρουμε! 

 

Η συνταγή είναι απο τον Chef Χαρίδημο Βασιλάκη

Καλή επιτυχία!


17 σχόλια:

love2love είπε...

τα μακαρονια τα κανω μια χαρα το σκορδο με πειραζει

manousina είπε...

Ως λάτρης των ζυμαρικών και του σκόρδου σε συγχαίρω Αφροδιτάκι μου!!!!

Unknown είπε...

Μμμμμμμ...Νοστιμο φαίνεται!Θα το δοκιμασω!Σ'ευχαριστω!!!

Γιάννα είπε...

Ιδιαίτερη αλλά πολύ πολύ ωραία η μακαρονάδα σου Αφροδιτούλα!!! Μέχρι σήμερα έτσι την έφτιαχνα και εγώ, μόνο που δεν έκανα την διαδικασία με το βράσιμο του σκόρδου στο γάλα...αλλάζω λοιπόν την συνταγή μου και την κάνω ακριβώς όπως λές!!!
Φιλιά!!!

Kitchen Stories είπε...

Ενδιαφέρουσα πρόταση νόστιμης μακαρονάδας!
Θα πρέπει το λεμόνι να βοηθά στο να πήξει η κρέμα γάλακτος, όχι;

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δηλώνω μακαρονού, βάλε μεγάλη μερίδα

spoon_n_love είπε...

Aφροδιτούλα δεν το έχω ξανακούσει το γλυκόσκορδο.Παρόλο που δεν τρελαίνομαι για το λεμόνι,μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή.(μην ξεχάσεις να μου στείλεις το mail που περιμένω)Φιλιά

Afroditi Dionysopoulou είπε...

love2love , φοβάμαι ωρίς το σκόρδο δεν θα ε'ίναι η ίδια μακαρονάδα ... σε ευχαριστώ πολύ :)

manousina μου να'σαι καλά έχει σερβιριστεί η μερίδα σου ... φιλιά :)

Alex έχει ιδιαίτερη γευση αυτή η μακαρονάδα , έγω είμαι απο τους ανθρώπους που μου αρέσει πολύ κ η γευση του λεμονιού και του σκόρδου ... φιλιά πολλά σε ευχαριστώ :)

Γιάννα σε ευχαριστώ πολύ , φιλιά πολλά :)))

kitchenStories δεν ειναι πικτή η σάλτσα αλλά εχεις δίκαιο το λεμόνι την δένει στο τέλος. Σε ευχαριστώ Ζάμπια , φιλιά :)))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ μου έχει σερβιριστεί και η δική σου μερίδα , σε ευχαριστώ πολύ :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φαντάζομαι πόσο αρωματική θα γίνεται αυτή η μακαρονάδα!!!
Νοστιμότατο το πιάτο σου Αφροδίτη μου!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Nadiaki μου σε ευχαριστώ πολύ , αξιζει να την δοκιμάσεις την συνταγή , αν θεέις αρωμάτισε απλά με το ξύσμα λεμονιού!
Αυτές οι μέρες είναι απο εκείνες που δεν με φτάνει το 24ώρο για να τελειώσω τις δουλιές μου ... είμαι σίγουρη πως εχει συμβεί σε όλες μας , οπότε αύριο πρωϊ πρωϊ θα σου στείλω το μειλ ... όταν θα πίνω το καφεδάκι μου , πολλά φιλιά :)))

ΈΛΕΝΑ μου καλησπέρα , όντως πολύ αρωματικό πιάτο , σε ευχαριστώ πολύ! :)

καλό βράδυ , καλή ξεκούραση σε όλες :)

Μarion, είπε...

Ωραίο και το λεμόνι και το σκόρδο.
Πολύ νόστιμη θα είναι.
Και τα μακαρόνια τα τρώμε με το τσουβάλι.

Καλό βράδυ

Vita είπε...

Υπέροχη και πρωτότυπη συνταγή!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Marion & Vita χαίρομαι που σας αρέσει η μακαρονάδα , σας ευχαριστώ , καλημέρα σας :):)

Penelope είπε...

Κάτι ανάλογο έφαγα στο πρόσφατο ταξίδι μου στην Ρώμη, κι ομολογώ πως έψαχνα να δω πως είχαν κάνει αυτήν την κρέμα σκόρδου, μιας και δεν ήταν το πιάτο με κρέμα γάλακτος.
Μπράβο βρε Μανουσίνα, που το έγραψες, και μου έλυσες την απορία.

Penelope είπε...

Ωπς λάθος "τυπογραφικό" Αφροδίτη ήθελα να γράψ και άλλο έγραψα απο ταχύτητα. Ζητώ συγγνώμη.

erotas είπε...

Πάρα πάρα πάρα πολύ ωραία η σάλτσα και γω που λατεύω τα μακαρόνια πάντα θέλα να δοκιμαζω καινούργια ταιριάσματα

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Penelope μου κανένα πρόβλημα ... και εγω εχω κάνει λάθη σε μνμ ουκ ολίγες φορές ... χιχιχιχχι

Σε ευχαριστώ πολύ! :)

Erota να'σαι καλά πολλά φιλιά , σε ευχαριστώ :)