Ελαφρύ δροσερό εύκολο μούς φράουλας!



 
 
Με αυτή την συνταγή θα σας ευχηθώ καλό καλοκαίρι
και θα σας χαιρετίσω για κάποιες μέρες!

Όχι ... δεν ξεκινούν οι διακοπές μας ...

Σε λίγες μέρες ο γιός μου κλείνει τα 5 του χρόνια
και οι ετοιμασίες για το πάρτυ mcqueen που επιθυμεί ,  είναι πολλές!

Blogging και παιδιά ... εγώ δεν μπορώ να να συνδυάσω ,
έχουμε να φτιάξουμε ένα σωρό κατασκευές
για τους φίλους τους ... που νομίζω πως δεν θα καταφέρουμε!

Ίσως εάν μειώσω τις ώρες του βραδινού ύπνου κάτι γίνει ...

Καλό καλοκαίρι λοιπόν να έχουμε με

" μούς φραούλας "

που λέει και ο ανιψιός μου ο Νικόλας! χχχχ

Να περνάτε καλά :)


Υλικά

1 κιλό γιαούρτι στραγγιστό με λίγα λιπαρά
2 φλιζ. φράουλες ψιλοκομμένες
4 κ.σ άχνη ζάχαρη
4 κ.σ χυμό ποτοκάλι


Ετοιμασία
Ανακατεύουμε το γιαούρτι με την άχνη ζάχαρη , προσθέτουμε το χυμό
πορτοκαλιού και τις ψιλοκομμένες φράουλες.
Ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε στο ψυγείο για 1-2 ώρες.
Σερβίρουμε αν θέλουμε με ολόκληρα κομμάτια φράουλας κ μερικά φύλα δυόσμου.

Καλή επιτυχία!

26 σχόλια:

crispy είπε...

Χρόνια πολλά στον μικρό λοιπόν! Και καλές προετοιμασίες εύχομαι!
Ωραία φαίνεται η μους, το πιθανότερο να τη δοκιμάσουμε με κάτι ωραίες φράουλες που αγοράσαμε σήμερα!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

crispy σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου και για την βόλτα σου στο blog μου! :):)

εύχομαι να σας αρέσει η μους και να την ευχαριστηθήτε! :)

lourdi lourdaki είπε...

ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΟΥΝ....
ΞΕΘΥΜΩΣΕ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΕΣ..
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλή μου Λούρδη ναι το βρήκα , σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!

Ευχαριστώ για τις ευχές , να είσαι καλά , φιλιά :):):)

Katerina είπε...

Χρόνια του πολλά!!
Να είναι υγιής και ευτυχισμένος!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

θα δροσιστώ με το γλυκάκι σου και θα σου ευχηθώ καλή επιτυχία κι ευκολία στις ετοιμασίες του πάρτυ!!

Maria B. είπε...

Χρόνια πολλά!!
πραγματι πολύ εύκολη και δροσερή η προτασή σου !!!

καλό μήνα

Εφη είπε...

Να τα εκατοστήσει το μικρό σου! Να το χαίρεσαι και καλή δύναμη για τις προετοιμασίες!
Καλό μήνα να έχεις!

Βάσια είπε...

Καλό καλοκαίρι κουκλα μου!
Με τέλεια καλοκαιρινή ιδεα!!!!

Σουπερ .... με το καλό το παρτι του πρίγκιππά σου!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Παίρνω ένα κουπάκι δροσερό μετά το φαγητό μου και ..μουυυυυ! υπέροχο.Εγώ βάζω μέσα και ζελέ.

despina είπε...

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!
Χρόνια Πολλά στο γιο σου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια πολλά στον γιόκα σου!
Είμαι σίγουρη ότι θα του τα έχεις όλα τέλεια!!
Η μους σου λαχταριστή και δροσιστική!!
Φιλάκια!

adriana nikolatos είπε...

Υπεροχο φαίνεται!!
Χρονια πολλά για τον μικρούλη, και καλο καλοκαίρι!!

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ!!! ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
ΝΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΡΟΣΕΡΟ ΓΛΥΚΑΚΙ!!!
ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΦΙΛΙΑ!!!!

mia maria είπε...

Καλοκαιρινό και εύκολο το γλυκάκι σου! Να τον χαίρεσαι το μικρούλη σου και να περνάτε πάντα καλά!

lourdi lourdaki είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!..

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Katerina
ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
Maria B.
Εφη
Viva 1
αχτίδα
despina
ΕΛΕΝΑ
adriana nikolatos
georgiaxara
mia maria
lourdi lourdaki

καλησπέρα!
ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σας!

Αχτίδα μου ωραία η ιδέα με το ζελέ! θα το δοκιμάσω :)

Λούρδη μου να'σαι καλά που με σκέφτεσαι σε ευχαριστώ :):)

φιλιά σε όλες σας ♥ ♥ ♥

spoon_n_love είπε...

Χρόνια πολλά στο μικρό σου.Ωραία και δροσιστική η συνταγή σου,να είσαι καλά

Μarion, είπε...

Να χαίρεσαι το μικρό σου.
Χιλιόχρονος να είναι.
Θα περιμένουμε να δούμε φωτο από το παρτυ.
Καλή δύναμη :))
Φιλιά

Marios είπε...

Καλημέρα.Πολύ ωραίο το blog σου.
Και το γλυκό!!!!
Αν θέλεις κάνε μια βόλτα και απο το
http://lesgateauxdepoulette.blogspot.com/

Afroditi Dionysopoulou είπε...

nadia
Marion
Marios

σας ευχαριστώ , καλό Σαββατοκύριακο να περάσετε :)

manousina είπε...

Καλό καλοκαίρι Αφροδίτη μου, να χαίρεσαι το παιδάκι σου. φιλάκια

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλό καλοκαίρι Manousina μου , σε ευχαριστώ πολύ να'σαι καλά και εσυ να χαίρεσαι την κουκλίτσα σου :)

Unknown είπε...

να τον χαιρεσαι και να μασ πεισ λεπτομερειεσ για το παρτυ που του εκνες λοιπον!

Athina(Sugar Buzz) είπε...

Αφροδίτη δεν ξέρω αν έγινε το πάρτυ ή ακόμα, αλλά σίγουρα δεν έχεις πρόβλημα!!όλα θα τα κάνεις περίφημα, με λίγο παραπάνω κούραση φυσικά αλλά θα σε ανταμείψει η αγκαλιά του παιδιού σου!
Φιλιά και να το χαίρεσαι!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

wabini καλησπέρα σε ευχαριστώ πολύ!:)
δεν εχει γίνει ακόμα το πάρτυ μας ... σε λίγες μέρες!

Προς το παρρόν ασχολούμαι με αυτά τα αυτ/κια : (http://www.parenting.com/gallery/how-make-box-car?pnid=137793)

και είναι 28 στον αριθμό ... , εκτός απο τη κατασκευή με τα χαρτόκουτα ,κόβω ρόδες , μάτια κτλ απο χαρτόνια ...

σήμερα τελείωσα με τις προσκλήσεις για τα παιδάκια απο το σχολείο του ...


Athina(Sugar Buzz) μου , σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
Να'σαι καλά!
Μου δίνεις μεγάλο κουράγιο και ειλικρινά η αγκαλιά και η χαρά του μικρού που συμμετέχει σε όλο αυτό μου δίνει μεγαλύτερη όρεξη!!!

Καλό σας 3ήμερο! :)))