Λικέρ πορτοκάλι της Γιάννας!


Την συνταγή μου έδωσε η πολύ καλή φίλη Γιάννα
και την ευχαριστώ πολύ!


Υλικά

4 χοντρόφλουδα πορτοκάλια πλυμένα καλά
2 ξυλάκια κανέλας
3 γαρύφαλα
2 πρέζες κλωστές κρόκο κοζάνης
(20 κλωστούλες περίπου)
1 λίτρο τσίπουρο
ή
1 λίτρο βότκα

Υλικά για το σιρόπι μας
2 ποτήρια ζάχαρη
1/2 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού
1/2 ποτήρι νερό

Ετοιμασία

Σκουπίζουμε τα πορτοκάλια και αφαιρύμε τη φλούδα τους
(μόνο το πορτοκαλί μέρος) κόβοντάς την περιμετρικά σε μεγάλες ροδέλες.

Βάζουμε σε ένα μεγάλο μπουκάλι με φαρδύ στόμιο όλα τα υλικά μας
και αφήνουμε για 20 μέρες στον ήλιο.


Εφόσον έχουν περάσει οι μέρες ετοιμάζουμε το σιρόπι μας βράζοντας
όλα τα υλικά μας για 7-9 λεπτά.Αφήνουμε να κρυώσει.

Αδειάζουμε το σιρόπι στο μπουκάλι με το αρχικό μείγμα και αφήνουμε στον ήλιο για άλλες 5 μέρες  φροντίζοντας κατά διαστήματα να το ανακινούμε καλά.
Όταν το λικέρ είναι έτοιμο, το σουρώνουμε, στη συνέχεια το φιλτράρουμε πάρα πολύ καλά  με διηθητικό χαρτί ή γάζες και το βάζουμε στα μπουκάλια μας.

Καλή επιτυχία!


22 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Είναι ένα λικέρ που φέτος δεν έφτιαξα και μου αρέσει η προσθήκη του κρόκου.
Να είσαι καλά που μοιράστηκες μαζί μας τη συνταγή.

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Ξανθή σε ευχαριστώ!
εγω δεν είχα φτιάξει πάλι , έχω την ετύπωση πως μου έγινε λίγο θολό , σε σχέση με τα λικερ κεράσι κ φράουλα που έχω φτιάξει , δεν ξέρω αν παίζει ρόλο , οτι δεν είχε τον καρπό του φρούτου ολόκληρο ... δεν ξέρω τι μπορεί να έκανα λάθος ... ή αν έτσι γίνετε αυτό το λικέρ πιο θολό ...

πάντως το άρωμα , το χρώμα και η γεύση του είναι απίθανα!
την ιδέα του κρόκου και εγω την βρήκα πολύ καλή!

manousina είπε...

Κερνάς λικεράκι;

Vana είπε...

Φαντάζομαι τι υπέροχο άρωμα θα έχει το λικέρ! Ευχαριστούμε για την συνταγή!

Λεμέσια είπε...

Να 'σαι καλά, Αφροδίτη...
:)
Πάει πολύ και στις σαλάτες.
π.χ. Μαρούλι, πορτοκάλι ή μανταρίνι, κρεμμύδι, αμυγδαλόψιχα, λαδολέμονο, αλατοπίπερο και λίγο λικέρ πορτοκάλι.

Ανώνυμος είπε...

και το λικερακι νοστιμοοοοοοοοοο..

αλλα τα μικρα κοτοπουλακια κλεβουν την καρδιααααααααα.. αχ τι γλυκουλιααααααααα..

καλο απογευμαααααααααααα..

φιλακιααααααααααααααααααα..

ΕΛΕΝΑ είπε...

Υπέροχο το χρώμα του, καθόλου θολό δεν το βλέπω!!
Γεια στα χεράκια σου και στην υγειά μας!!!

cibus♥I είπε...

Πορτοκαλένιο λικεράκι αγαπημένο, όπως και όλα τα fruit liqueurs!

Μarion, είπε...

Μοσχομυριστό λικεράκι!
Τέλειο χρώμα. Ο κρόκος του δίνει υπέροχη γεύση.
Εκανα κι εγώ φέτος λικεράκι.

Ισως να σου έγινε θολό από τη κανέλα, ή το χυμό του πορτοκαλιού
Αλλά δεν νομίζω να έχει καμία σημασία, αν είναι ωραίο στη γεύση.
Φαίνεται πολύ ωραίο μέσα στο μπουκάλι το χρώμα του.

Και του χρόνου :)

mara είπε...

"Θεά" έγινε απλά θεικό..αντε να δω ποτέ θα τα τσούξουμε!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Με βότκα δεν γίνεται;; Τσίπουρο δύσκολο να βρώ!!
Το χρώμα του και εγώ δεν το είδα θολό!!

lourdi lourdaki είπε...

TA KOTOΠΟΥΛΑΚΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΚΕΡ!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

Πορτιάτης είπε...

Αγαπημένο το λικέρ από φρούτα ή καρπούς, ιδανικό συμπλήρωμα ενός γεύματος και ένα τέλεια "επικοινωνιακό" ποτό σε μια επίσκεψη φίλων. Εγώ το απολαμβάνω νύχτα, με μουσική κι ένα καλό βιβλίο...
Το συγκεκριμένο φαίνεται υπέροχο, γεια στα χέρια σου!
Καλό σου βράδυ Αφροδίτη!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

manousina φυσικά και κερνάω! φιλιά σε ευχαριστώ :)

Vana να'σαι καλά! σε ευχαριστώ :)

Λεμέσια μου ευχαριστώ για την πρόταση με την σαλάτα , θα το δοκιμάσω αύριο το μεσημέρι κ'όλας!
Μέχρι στιγμή μόνο με χυμό απο φ.πορτοκάλι έχω φτιάξει σάλτσα για πράσινες σαλάτες , σε ευχαριστώ πολύ :)

queen in red φιλιά , σε ευχαριστώ:)

ΕΛΕΝΑ στην υγειά μας , φιλιά σε ευχαριστώ :)

cibus♥I σε ευχαριστώ :)

Μarion, και εγω ο χυμός σκέφτομαι μου την έκανε την "λαδιά"! να 'σαι καλά , σε ευχαριστώ :)

mara μου πότε ;;; πότε ;;; φιλιά :)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα και με βότκα ναι , και ξέχασα να το γράψω στην συνταγή! θα το διορθώσω σε ευχαριστώ πολύ! :)

lourdi, φιλιά σε ευχαριστώ! και τα δικά σου κοτοπουλάκια όμως σκίζουν!!!σε ευχαριστώ :)

Πορτιάτης όπως τα λες ακριβώς!Πάντα οι βραδιές με φίλους στο σπίτι τελιώνουν με "τεντούρα" συνήθως , μιας και είναι το τοπικό μας λικέρ!
σε ευριστώ :)

Καλό βράδυ σε όλους :)

Unknown είπε...

Υπέροχο μου φαίνεται...και τόσο ωραίο χρώμα..

mia maria είπε...

Τι ωραίο χρώμα! Γειά στα χέρια σου:)

Γιάννα είπε...

Αφροδιτούλα, την επόμενη φορά που θα φτιάξεις το λικέρ, πριν ρίξεις το σιρόπι θα σουρώσεις καλά όλα τα υλικά περνώντας τα απο φίλτρο του καφέ, και μετά θα τα ενώσεις με το σιρόπι που θα έχει κρυώσει πολύ καλά...Αααα και δεν θα βάλεις καθόλου χυμό πορτοκαλιού στο σιρόπι, για να μη σου θολώσει!!!

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, υπέροχο το λικεράκι και φαντάζομαι μυρωδάτο. Αν είναι, όπως λες θολό, να το αφήσεις να κατακάτσει και μετά να το βάλεις σε άλλο μπουκάλι-μια πρόταση λέω.

Όλγα είπε...

Υπέροχο το λικέρ πορτοκάλι! Το φτιάχνω κι εγώ με μιαν άλλη παραλλαγή της συνταγής.. Πάντως, πολύ ενδιαφέρουσα η προσθήκη του κρόκου Κοζάνης! Καλημέρες!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μεγάλο χορό στήσατε όλες με το λικεράκι και μια πότις σαν εμένα "τρομάρα μου" δε θα μπορούσε να λείπει από το γλέντι, σε κρασοπότηρο το δικό μου παρακαλώ!!!! τσίριο!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θεσπέσιο, ειδικά μετά από ένα χορταστικό γεύμα με φίλους! Αντε στην υγειά μας!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Eva Z.
mia maria
Γιάννα
Helengr
Όλγα
ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
newagemama

καλημέρα , σας ευχαριστώ πολύ!

@Γιάννα μου , οτι κ να πεις εχεις δίκαιο , γιατί την "πείραξα" την συνταγή σου με το χυμό .... τό επόμενο που έχω κ ετοιμάζετε όμως θα το φτιάξω χωρίς τον χυμό! σε ευχαριστώ πολύ κ πάλι :)

@helengr δεν εχεις άδικο , ήδη έχει ξεθολώσει .... :)

Καλό ΣΚ σε όλες , φιλιά :)