Γαύρος ριγανάτος στον φούρνο



Ένα φαγητό εύκολο , γρήγορο και πολύ νόστιμο!

Υλικά 

 1 κιλό γαύρο καθαρισμένο και πλυμένο
200 γρ. ελαιόλαδο, 30 γρ. λεμόνι
αλάτι, πιπέρι και ρίγανη
1/2 φλ νερό
4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο




Ετοιμασία

Στρώνουμε τον γαύρο στο σκεύος μας.
(εάν έχουμε το κουράγιο φιλετάρουμε , τα ψαράκια μας)
Σε βαθύ πιάτο ανακατεύουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά μας και περιχύνουμε με αυτό το μείγμα τα ψάρια μας.Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο για 10 - 12 λεπτά.


Καλή επιτυχία!


Γαρίδες ψητές με φέτα & "τα Παιδία Παίζει"







Υλικά

1 κιλό μέτριες γαρίδες
1 κ.σ ξύδι
3-4 κ.σ ελαιόλαδο
2 μεγάλες ντομάτες τριμένες
1/2 κ.σ ζάχαρη
αλάτι και πιπέρι
250 γρ φέτα τριμμένη
1/2 φλ μαϊντανό ψιλοκομμένο

Ετοιμασία


Πλένουμε καθαρίζουμε τις και ξεφλουδίζoυμε τις γαρίδες κρατώντας την ουρά εάν θέλουμε, τις χαράζουμε με ένα μαχαιράκι στη πλάτη και αφαιρούμε το έντερο.
Μαγειρεύουμε τις ντομάτες σε λίγο ελαιόλαδο μαζί με αλάτο , πιπέρι και την ζάχαρη μέχρι να πήξει λίγο η σάλτσα. Τοποθετούμε τις γαρίδες σε ταψί ή πήλινα ατομικά σκεύη περασμένα με λάδι  , ρίχνουμε την μισή ποσότητα τυριού , κατόπιν την σάλτσα μας και το υπόλοιπο τυρί.
Περιχύνουμε με 2-3 κ.σ ελαιαόλαδο και ψήνουμε στοςυ 180 βαθμούς για 10 λεπτα.
Πασπαλίζουμε με μαϊντανό και σερβίρουμε ζεστές.

Καλή επιτυχία!

Χρωστάω και το .... σκέφτομαι & γράφω που με προσκάλεσαν
να παίξω η nadia & η efi  που της ευχαριστώ και τις 2 πολύ :)






οι περισσότεροι πια έχουν παίξει ... οπότε δεν ξέρω αν θα καταφέρω
να βρώ 8 ξεκινάω με



την Ειρήνη : http://food4peace.blogspot.com/

την Πανσοφίξ : http://pansofix.blogspot.com/


την manousina : http://nostimia.blogspot.com/

τα μάτια μου : http://tamatiamoy.blogspot.com/

και την Σοφία : http://crafts-and-me.blogspot.com/

τους βρήκα λοιπόν & τους 8 καλή συνέχεια στο παιχνίδι!

και μιας και μιλάμε για παιχνίδι να σας μεταφέρω
κάτι που διάβασα όσο αφορά τα παιδιά μας και μου άρεσε :)

Παιδί και παιχνίδι


Το παιχνίδι αποτελεί τη «φυσική» γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς τους. Μέσω του παιχνιδιού, το παιδί εξωτερικεύει τα συναισθήματά του, μαθαίνει, πειραματίζεται, ευχαριστιέται, απογοητεύεται και ανακαλύπτει σιγά-σιγά τον εαυτό του και τον κόσμο που το περιβάλλει. Το παιχνίδι πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό καθώς το ίδιο το παιδί το θεωρεί πολύ σημαντικό, κάτι που φαίνεται και από το πόσο πολύ απορροφάται από αυτό που κάνει.

Ο ρόλος του παιχνιδιού στην ανάπτυξη

Στη βρεφική ηλικία, το παιχνίδι βοηθάει το παιδί να αποκτήσει τον έλεγχο του σώματός του. Αρχικά κινεί μόνο τα άκρα του, ενώ μεγαλώνοντας υποβάλλει τον εαυτό του σε προοδευτικά πιο δύσκολες δραστηριότητες. Αργότερα, τα παιδιά παίζουν με τους ήχους, τις λέξεις και τα αντικείμενα, με σκοπό την ανάπτυξη καινούργιων ικανοτήτων, την απόκτηση γνώσεων, αλλά και την ευχαρίστηση που αντλούν μέσα από το παιχνίδι. Το παιχνίδι βοηθά το παιδί να αντιλαμβάνεται τον κόσμο ως ένα οργανωμένο σύνολο. Οι παρεμβάσεις και η αξιοποίηση του τρόπου με τον οποίο το παιδί επιλέγει να παίξει είναι καθοριστικής σημασίας. Το παιχνίδι είναι ενδεικτικό της ικανότητας του παιδιού να επικοινωνεί και να ανακαλύπτει τη σχέση του με τους ενήλικες, οι οποίοι θα πρέπει να φροντίζουν να βρίσκεται το παιδί σε ένα περιβάλλον που να καλλιεργεί, να ενισχύει και να ενθαρρύνει την ενασχόλησή του με το παιχνίδι. Παράλληλα, ο ενήλικας πρέπει να αποτελεί υπόδειγμα για το παιδί, καθώς παρέχει στο παιδί πιθανούς κανόνες συμπεριφοράς. Το παιδί χρειάζεται επίσης να βρίσκεται σε ένα περιβάλλον που θα του επιτρέπει να εκφράζεται ελεύθερα και να νιώθει ασφάλεια, ώστε να μπορεί να εξερευνά και να αναπτύσσεται σε καθημερινή βάση.
Μέσω του παιχνιδιού, το παιδί ωριμάζει και γίνεται υπεύθυνο. Επιπλέον, το παιχνίδι αποτελεί ένα συμβολικό μέσο, με το οποίο οι ενήλικες μεταδίδουν στο παιδί βασικές αλήθειες που αφορούν τόσο αυτό όσο και τις εμπειρίες του. Το παιχνίδι θεωρείται ότι είναι μια συγκεκριμένη και ιδιαίτερη γλώσσα του παιδιού, συνιστώντας τη μόνη ίσως γλώσσα που κατέχει από πολύ μικρή ηλικία που το βοηθά να εκφράζει τι πραγματικά εννοεί και αισθάνεται.
Οι γονείς πρέπει να παροτρύνουν το παιδί να εξερευνά τις σκέψεις και τα συναισθήματά του μέσω του παιχνιδιού, φροντίζοντας να δημιουργούν μια ατμόσφαιρα ζεστασιάς, κατανόησης και εμπιστοσύνης στις ικανότητες του παιδιού, ώστε να κάνουν το παιδί να νιώσει σημαντικό, να μάθει να εκτιμά τις προσωπικές του εμπειρίες και να αποκτήσει σιγά-σιγά αυτοεκτίμηση.