Σοκολατένια φιλιά



Υλικά

 

210 γρ φαρίνα
65 γρ. Βιτάμ
225 γρ κουβερτούρα
100γρ ζάχαρη
2 αυγά
1 βανίλια
1/2 κουτ γλυκού αλάτι

Ετοιμασία

Λιώνουμε το βιτάμ μαζί με την κουβερτούρα
μόλις αρχίσει να λιώνει το κατεβάζουμε από το μάτι και το ανακατεύουμε συνέχεια.
Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη, τη βανίλια, και το αλάτι
αφού κρυώσει λίγο προσθετουμετο μείγμα της σοκολάτας
και τέλος το αλεύρι.
Βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει πολύ καλά.
Σε ένα μεγάλο μπόλ βάζουμε την άχνη ζάχαρη.
Παίρνουμε κομμάτια του μίγματος και το πλάθουμε  μικρά μπαλάκια
τα βάζουμε μέσα στην άχνη ζάχαρη και κουνώντας το μπόλ, τυλίγονται με άχνη.
Βάζουμε σε ταψί με λαδόκολλα και τα ψήνουμε σε προθερμασμενο φούρνο στους 170-180 για 8-12 λεπτά ,αν ψηθούν παραπάνω θα ξεραθούν.

Καλή επιτυχία!

Είναι μια συνταγή απο την sidarieva και τις sintagespareas 

5 σχόλια:

Roadartist είπε...

Teleio fainetai :)

Afroditi Dionysopoulou είπε...

σε ευχαριστώ road μου :)

Ελευθερία είπε...

δεν φαινεται, αλλα ειναι
τα δοκιμασα και εγω απο την συνταγη της sidarieva
και εχουν γινει το σημα κατατεθεν μας.
κανω παντα διπλη δοση να φτασει για ολους
τα παιδια τα λατρευουν και οι μεγαλοι... δεν παιρνουν ποτε μονο ενα!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλημέρα Ελευθερία , συμφωνώ , εύκολα και πολύ νόστιμα! :)

eleste είπε...

Τα έκανα κι εγώ στην γιορτή του άντρα μου,τέλεια έγιναν.Μου θυμίζουν κάτι μαλακά μπισκότα που πέρνει ο γιός μου απ΄το Σ/Μ.