Παγωτό "μωσαϊκο"!


Υλικά για το παγωτό

1 κουτί φυτική σαντιγί (μεταλλικό κουτί)
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 κουτί εβαπορέ γάλα
2 κ.σ κακάο κοσκινισμένο

Υλικά για το μωσαϊκό

400 gr νουτέλα 
100 γρ βιτάμ σε θερμοκρασία δωματίου
2 πακέτα μπισκότα πτι μπερ σπασμένα σε μικρά κομμάτια
1 δόση καφέ εσπρέσσο ή 2 κ.σ μαύρο ρούμι
1 κούπα καρύδια χοντοαλεσμένα



Ετοιμασία για το παγωτό

Χτυπάω στο μίξερ για 5 λεπτά τη φυτική σαντιγί με μερικές 
κ.σ. γάλα μέχρι να αφρατέψει.
Προσθέτω το ζαχαρούχο και συνεχίζω το χτύπημα για μερικά λεπτά ακόμα. 
Τέλος προσθέτουμε το εβαπορέ και το κακάο και χτυπάω για ακόμα 3-4 λεπτά.
Βάζω στην κατάψυξη για περίπου 1 ώρα.

Ετοιμασία για το μωσαϊκό

Ανακατεύω το βιτάμ με τη νουτέλα.
Ραντίζω τα σπασμένα μπισκότα με τον καφέ ή το λικέρ, 
προσθέτω τα καρύδια και όλα μαζί στο μείγμα με την νουτέλα.

Τελικό στάδιο

Βγάζω το παγωτό από την κατάψυξη, 
χτυπάω άλλη μια φορά να αφρατέψει ξανά.
Με μια σπάτουλα ενσωματώνω καλά τα 2 μείγματα, 
παγωτού και νουτέλας-μπικτότων.

Βάζω το παγωτό-μωσαϊκό μου να παγώσει καλά στην 
κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες.

Βγάζω από την κατάψυξη τουλάχιστον 5-7' πριν το σερβίρω.

Καλή επιτυχία!




Κέικ Κανέλας!




Υλικά

500gr αλεύρι (κοσκινισμένο, μαζί με 1 κ.γ. Baking powder )
350 gr μαύρη Ζάχαρη
250γρ βούτυρο τύπου Κερκύρας (σε θερμοκρασία δωματίου)
400ml γάλα φρέσκο
4 αυγά 
1 κ.σ. κανέλα
1 κ.σ. τεντούρα


Ετοιμασία



Προθερμαίνω τον φούρνο στους 180C.
Χτυπάω στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη για 5 λεπτά.


Προσθέτω ένα ένα τα αυγά.

Στη συνέχεια προσθέτω τη βανίλια, την κανέλα, την τεντούρα,
το γάλα & το αλεύρι μέχρι να δέσει το μείγμα.

Βουτυρώνω και αλευρώνω καλά τη φόρμα μου.

Ψήνω για 45 λεπτά περίπου.

Αφού ψηθεί δεν ξεφορμάρω αμέσως αλλά περιμένω 10 λεπτά.

Πασπαλίζω το κέικ με ένα μείγμα από άχνη ζάχαρη και κανέλα.

Καλή επιτυχία!