Παιδικό πάρτυ με θέμα "mcqueen cars"





Η μέρα της γιορτής των γενεθλίων ενός παιδιού είναι θεωρώ
η πιο αγαπημένη τους ....
ίσως και πριν τα Χριστούγεννα ή
τουλάχιστον έχουν ακριβώς την ίδια χαρά και ανυπομονησία :) 

Έκανα λοιπόν ότι μπορούσα για να περάσουν οι
λιλιπούτειοι θησαυροί μας όσο πιο καλά γινόταν!

Εννοείτε πως το σχέδιο της τούρτας δεν το διαπραγματευόταν ο μικρός!
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Ελένη  & την  Mara κυρίως για την ηθική τους συμπαράσταση όσο και τις συμβουλές τους ,
στο 1ο μου εγχείρημα τούρτας με ζαχαρόπαστα!



Ξεκινήσαμε εδώ και πολλές μέρες τις ετοιμασίες!

Φτιάξαμε τις προσκλήσεις μας
με το σχέδιο που μας έστειλε η φίλη


 
Τυπώσαμε ένα παραμύθι για το νηπιαγωγείο που πολύ μας άρεσε ,
το δέσαμε με κορδέλα εννοείτε πως γεμίσαμε τις σελίδες με αυτοκόλλητα


και φτιάξαμε τα δωράκια για τους φίλους μας!



Το πάρτι ξεκίνησε το πρωί και η φίλη "μαμά Έλενα"
προσπάθησε να ζωγραφίσει μαζί μας .... μα μάταια ...

 



δεν μας συγκίνησαν ούτε τα 28 χάρτινα αυτοκινητάκια που μας περίμεναν
σταθμευμένα στον κήπο για να ξεκινήσει ο αγώνας 
 .... και που μέρες ολόκληρες ξενυχτήσαμε για να
τα κόψουμε , βάψουμε , στολίσουμε με αυτοκόλλητα , φώτα , ρόδες ....
(χαχαχαχα)
φεύγοντας κάθε παιδάκι πήρε από ένα αυτοκίνητο!



δεν μας δελέασαν ούτε τα μετάλλια που κερδίσαμε!


Το μυαλό μας ήταν αποκλειστικά και μόνο στο φουσκωτό παιχνίδι!
Πως να ανέβουμε και να κατέβουμε την τσουλήθρα ... πως να χοροπηδήσουμε στο τρομπολίνο!

 


Ευτυχώς που φάγαμε

cups cakes με βουτυρόκρεμα πορτοκαλιού
κέικ σοκολάτα κ κέικ φράουλα
το πρωί με το καφεδάκι και τους χυμούς μας


τυρόπιτακια με φύλλο κουρού και επικάλυψη με σουσάμι
κεφτεδάκια
κοχύλια (ζυμαρικό) ογκρατέν
ρύζι με λαχανικά και ολόκληρα κομμάτια μπέικον
ατομικές μίνι πίτσες
αυτοκίνητο με τοστάκια - μαγιονέζα - τυρί & γαλοπούλα
χορτόπιτα της θ.Γιώτας!!!
μίνι λουκάνικα με σώς μελιού-κέτσαπ-μουστάρδας
πατάτες φούρνου
 κατσικάκι στην σούβλα
και φρέσκο ζυμωτό ψωμάκι!

και για το τέλος τούρτα και
καρυδόπιτα της θ.Βάσως!




Όλα τα φαγητά είχαν καρτελάκια με τη ονομασία κ μια μικρή περιγραφή.
Στολισμένα με καρό κορδέλες και αυτοκόλλητα mcqueen!




και ήπιαμε!

(αυτοσχέδιο εξωτερικό ψυγείο - πλαστική λίμπα γεμάτη πάγους που διατήρησε από το πρωί εώς αργά το απόγευμα όλα τα αναψυκτικά - ποτά - νερά σε άριστη θερμοκρασία)


Φυσικά το δωμάτιο μας γέμισε με δώρα!

Παιχνίδια , ρούχα , βιβλία & πολλές όμορφες κάρτες με χειρόγραφες ευχές!

Σήμερα το βράδυ κάναμε την αρχή με τον Άρη τον Τσαγκάρη!

βέβαια μέσα στα πρώτα 5-7 λεπτά ... τα ματάκια του με δυσκολία κρατιόντουσαν ανοιχτά .... η αλήθεια είναι πως ήταν μια κουραστική μέρα ...  
η μέρα της γιορτής των γενεθλίων του!  


Γιώργο Ν ,
Χριστίνα ,
Κωνσταντίνε Γ ,
Αλέξανδρε
 Κωνσταντίνε Κ ,
Νίκο Θ ,
Άγγελε ,
Νικόλα Κ ,
Χρήστο,
Λίνα, 
Στέλιο ,
Δημήτρη (μπέμπη) ,
Θανάση ,
Έλενα (μπέμπα) ,
Γιώργο Μ ,
Παναγιώτα Μ ,
Αλεξάνδρα ,
Πένη ,
Θάνο ,
Νικόλα ,
Αντρίκο ,
Τζωρτζίνα ,
Δανάη ,
Σοφία ,
Φαίη ,
Παναγιώτα ,
Σοφία Μ ,
και μικρή μου αδερφούλα σας
ευχαριστώ πολύ που περάσαμε μαζί τα 5α μου γενέθλια!



* Επίσης στο μπλόγκ  Είμαι παιδί θα βρείτε 
δωρεάν υλικό για πάρτι με θέμα Κεραυνός McQueen!

Φτιάξτε μια αντλία βενζίνης 


 βρείτε οδηγίες βήμα-βήμα για την κατασκευή της!



23 σχόλια:

mara είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα "Θεά"μου!
Χαίρομαι που όλη η προσπάθεια σου στέφθηκε με επιτυχία.Από όλο το "μενού"θα σταθώ σε 3 πράγματα.
1)Στην τούρτα mc queen(είμαι γλυκατζού)
2)στο κατσικάκι στην σούβλα :-)
3) και στο...φουσκωτό παιχνίδι!
Οι θησαυροί σας θα ξεσάλωσαν φαντάζομαι.Πάντα τέτοιες χαρές.
Φιλάκια πολλά στον εορτάζοντα και φυσικά στο λατρεμένο μου Μαράκι.

Ειρηνη Σ είπε...

να εισαστε γεροί να γιορταζετε μεχρι τα 100 με την ιδια διαθεση και χαρα
να σου ζησει το αγγελουδι σου

Αlex... είπε...

OYAOY!!!!Εχω μεινει με το στομα ανοιχτο!!!
Να τον χαίρεστε!!!Χρονια του πολλά με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!
Σε φιλώ!

sstamoul είπε...

Χρόνια πολλά! Φανταστικό setup, γεια στα χέρια σου!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

mara μου , ήμουν σίγουρη πως θα στεκόσουν ακριβώς σε αυτά τα 3 πράγματα!!!
πολλά φιλιά σε ευχαριστώ :)))

Ειρηνη Σ μου γλυκιά σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :)))

Αlex...μου να'σαι καλά σε ευχαριστώ πολύ , φιλιά :))) πμ

sstamoul και εσένα σε ευχαριστώ πολύ! :)))

Dafni είπε...

Ξαδελφάκι έχω μείνει άφωνη!!!!
Καταπληκτικά όλα...δε ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω.
Να το χαίρεσαι το καμάρι σου και συ να είσαι πάντα καλά, να του διοργανώνεις τέτοια πάρτυ...
Τα φιλιά μου!!

Ερμιόνη είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο! Όλα πανέμορφα, φτιαγμένα με μεράκι και επιμελημένα με αγάπη και φαίνεται! Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Άφροδιτη μου τι υπέροχα γιόρτασες τον πρίγκηπά σου!!!
Υπέροχο το παρτάκι του, πιστεύω θα το θυμάται για καιρό!
Να είσαι πάντα καλά να τον γιορτάζεις έτσι όμορφα!
Φιλάκια!

Βάσια είπε...

Να πω οτι δεν ζηλευω;
Ψεμματα θα πω!!!

Ηταν ΟΛΑ πανεμορφα για ακομα μια χρονιά!
Να τον χαιρεσαι και πάλι ....

και που να σου δωσουμε και θέμα "πριγκιπισσες" .... παπαδες θα κανεις !!!!!!!!!!

Εύη είπε...

φαινονται όλα υπεροχα!!!! εισαι χρυσοχερα!!

να τα 100στησει ο χαραλαμπος σας, να τον χαιρεστε!!!

περιμενουμε οπωσδηποτε να μας βαλεις τη διαδικασια παρασκευης της τουρτασ, καθως και τη συνταγη!!

Εφη είπε...

Να το χαιρεσαι το παλικαράκι σου! Φαίνονται όλα πολύ όμορφα και πως να μην είναι άλλωστε με τόσο κόπο που έκανες??? Μπράβο!!!

mia maria είπε...

Καλέ τι πάρτι ήταν αυτό! Ακόμα και εγώ το ζηλεύω:))
Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου, να είναι πάντα ευτυχισμένος!

Σοφία είπε...

Ρε συ Αφορδιτη, ηθελα να ημουνα παιδι και να ημουν καλεσμενη!!!!Τι ομορφα πραγματα εκανες παλι!!!Χιλια μπραβο, να το χαιρεσαι το καμαρι σου!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Dafni μου να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ! :))))

Ερμιόνη σε ευχαριστώ! και εσυ να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου! :))

ΕΛΕΝΑ σήμερα που τον ρώτησε η γιαγιά του τι του άρεσε πιο πολύ στο πάρτυ του απάντησε : τα παιδάκια & η τούρτα μου ... με αυτή την σειρά , πρώτα οι φίλοι του κ με χαροποίησε πραγματικά πάρα πολύ!!! Σε ευχαριστώ πολύ , φιλιά :)))


viva 1 μου φιλιά σε ευχαριστώ! :)))


Εύη μου πολύ σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια και που μπήκες στον κόπο να γράψεις και εδω το σχόλιο σου! η συνταγή της τούρτας έρχετε ... , φιλιά στις κούκλες σου :)))

Εφη μου σε ευχαριστώ πολύ , να'σαι καλά :)

mia maria και εσυ οτι επιθυμείς , σε ευχαριστώ πολύ :)))

Σοφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ! πολλά πολλά φιλιά σε εσένα και τα παιδιά :)))

Μητρικός θηλασμός.com είπε...

Φιλενάδα να τα εκατοστήσει! Και του χρόνου να του φτιάξεις περισσότερα :)

Πάντως μπορεί να ξέρουμε πόσο καλή μαγείρισσα και ζαχαροπλάστισσα είσαι... όμως αυτή τη φορά αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν τα χάρτινα αυτοκίνητα!! Σούπερ!! Εύγε!! Να σε χαίρεται ο γιόκας σου :)))

Μαρία Π.

"ζαχαρούλα.." είπε...

όλα σας ήταν τέλεια!!!!!!

να το χαίρεσαι ομορφούλα μου το ζουζούνι σου!!!!!!!!!!

φιλάκιααααααα

erotas είπε...

Μα τι ωραίο πάρυ!!!!!!Πως ζηλεύωωωωω.Φαίνονται όλα ΤΕΛΕΙΑ.Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!

ιρινι είπε...

Να τον χαίρεσαι γλυκειά μου Αφροδίτη!!!πάντα γερός και ευτυχισμένος!!!!
Τι ομορφο πάρτυ ηταν αυτό που οργάνωσες!!!Υπερπαραγωγή!!!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

cibus♥I είπε...

Τέλειο παιδικό πάρτυ!!!
Να τον χαίρεσαι και πάντα τόσο δημιουργική και οργανωτική Αφροδίτη!
Νά'χαμε ένα κομμάτι τουρτίτσα τώρα!=Ρ

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΟΥ!!!

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!

ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΡΤΥ!!!
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ...!!!!!!
ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα αρκετο καιρο να περασω αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλη εβδομαδα.Αργησα λογω εξετασεων αλλα δεν ξεχνω τους φιλους.
Να εισαι παντα καλα.

Λεμέσια είπε...

Φαντάζομαι πόση χαρά θα έκαναν τα πιτσιρίκια με τόσες γλυκές εκπλήξεις και φανταστικά παιχνίδια-αυτοκινητάκια, φουσκωτά, τραμπολίνα!

Αφροδίτη μου, να 'σαι καλά που μεταφέρεις πάλι λίγο και σε μας τον όμορφο παιδικό κόσμο...
:)

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Μητρικός θηλασμός
"ζαχαρούλα.."
erotas
RIRI
cibus♥I
georgiaxara
JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Λεμέσια

Καλησπέρα , σας ευχαριστώ ολους για τις ευχές και τα καλά σας λόγια :)


Να είστε καλά και να περάστε ενα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο :))))φιλιά σε όλους!