Μανιτάρια σοτέ με μαυροδάφνη , καγιέν και πάπρικα.




Υλικά

300 γρ ολόκληρα μανιτάρια μεσαίου μεγέθους
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
2-3 κ.σ ελαιόλαδο
1/3 φλ κρασί μαυροδάφνη
αλάτι , πιπέρι
1 πρέζα πιπέρι καγιέν
1/2 κ.γ γλυκιά πάπρικα
2-3 κ.σ μαϊντανό ψιλοκομμένο

Ετοιμασία

Κόβουμε απο τα μανιτάρια μόνο λίγο τα κοτσάνια τους.
Ζεσταίνουμε το λάδι σε ένα τηγάνι και σοτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο.
Προσθέτουμε τα μανιτάρια , μόλις αρχίσουν να μαραίνονται ,ρίχνουμε το κρασί και τα μυρωδικά.
Τα σκεπάζουμε και συνεχίσουμε το μαγείρεμα μέχρι να μαλακώσουν αρκετά και να μείνουν με λίγο απο το ζωμό τους.
Γαρνίρουμε με την πάπρικα και τον μαϊντανό.

Καλή επιτυχία!



9 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

μαυροδάφνη ε????? θα το δοκιμάσω σίγουρα..

καλημέρες!!

Dafni είπε...

Καταπληκτικά!!!
Αφροδιτούλα μου μπράβο, στα υπ' όψιν η συνταγή διότι τα μανιτάρια τα λατρεύω!
Και με την μαυροδάφνη.....μμμμμμμμ!!!!!

KANTHAR0S είπε...

Πολύ πολύ όμορφα. Πεινάω κιόλας. Τι λες να βάζαμε και λίγα ζυμαρικά;

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Φρεσκοπαντρεμένη ζαχαρούλα μου καλησπέρα!:)

Δαφνούλα μου περιμένω σχόλια αν την δοκιμάσεις :)

Κανθαρε μου φυσικά να βάζαμε ζυμαρικά , ρύζι , μοσχάρι ... με ότι σου αρέσει! Εμείς πάντως για την ιστορία , υα φάγαμε με πένες αλτεντε και φλούδες παρμεζάνας! :)

σας ευχαριστώ , καλό σαββατοκυριακο σε όλους!

Γιάννα είπε...

Αυτά τα μανιτάρια μου έκαναν ένα κλίκ!!! Θα δοκιμαστούν και σύντομα μάλιστα, όπως τα λες με πένες και μπόλικη παρμεζάνα!!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Θα περιμένω ενυπώσεις( καλές αλλά και άσχημες) Γιάννα μου όποτε τα φτιάξεις! :)

Γιάννα είπε...

Απο τα χεράκια σου και άσχημη συνταγή; Ποτέ κοριτσάκι μου...και ξέρω πολύ καλά τι λέω!!!!!!

mara είπε...

Τα μανιταρια αυτα ειναι υπεροχα!"Θεα " μου σιγουρα θα τα φτιαξω!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Μαρα μου σε ευχαριστώ! καλό βραδυ :)