Σκαλτσούνια Μανταρινιού!


Υλικά για (30-35 τεμάχια)

Για την ζύμη



250γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
120γρ φρέσκο βούτυρο
1 πρέζα αλάτι
2 κρόκους αυγών
2 κ.σ. ζάχαρη
2-3 κ.σ. ανθόνερο ή νερό



Για την γέμιση

1 ½ φλιτζάνι αμύγδαλα ασπρισμένα
1 ½ φλιτζάνι ζάχαρη
3 μανταρίνια
½ φλιτζάνι χυμό μανταρινιού
Ζάχαρη άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα

Οδηγίες



Πλένουμε και στύβουμε τα μανταρίνια.
Κρατάμε το χυμό και τις φλούδες.
Βράζουμε τις φλούδες για 15 λεπτά ώσπου να μαλακώσουν αλλάζουμε το νερό ενδιάμεσα για να ξεπικρίσουν
Τις σουρώνουμε και τις πολτοποιούμε στο μπλέντερ μαζί με τα αμύγδαλα.
Σε ένα κατσαρολάκι ρίχνουμε το μισό σχεδόν χυμό μανταρινιού μαζί με την ζάχαρη και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.
Προσθέτουμε το πολτό μανταρινιών-αμυγδάλου σε χαμηλή φωτιά για 6-8 λεπτά , μέχρι το μείγμα να ξεκολλάει από τα τοιχώματα.
Αν είναι πολύ σφιχτό προσθέτετε λίγο χυμό μανταρινιού.
Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει και το πλάθουμε μπαλάκια στο μέγεθος ενός μικρού καρυδιού.
Αφήνουμε τα μπαλάκια να σταθούν με μια λαδόκολλα.
Ετοιμάζουμε την ζύμη, τρίβοντας το βούτυρο με το αλεύρι και το αλάτι μέχρι να γίνουν σαν τραχανάς.
Προσθέτουμε τους κρόκους και την ζάχαρη και ζυμώνουμε με τα χέρια ρίχνοντας λίγο-λίγο το ανθόνερο μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Πλάθουμε την ζύμη μας μια μπάλα , τυλίγουμε με πλαστική μεμβράνη και την βάζουμε στο ψυγείο για περίπου μισή ώρα.
Αφού ξεκουραστεί η ζύμη μας , ανοίγουμε σε φύλλο και το κόβουμε σε δίσκους διαμέτρου 7εκ.
Βάζουμε στην μέση κάθε δίσκου από ένα μπαλάκι μίγματος μανταρινιών, αμυγδάλου και το τυλίγουμε με τη ζύμη ώστε να καλυφθεί εντελώς.
Το πλαταίνουμε λίγο με την παλάμη μας.
Αραδιάζουμε τα γλυκάκια μας σε ταψί με λαδόκολλα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 oC για 10 λεπτά περίπου.
Αφήνουμε να κρυώσουν και πασπαλίζουμε με την άχνη ζάχαρη.



Λίγα μυστικά ακόμα
Αν περισσέψει γέμιση την πλάθουμε μπαλάκια τα οποία αφήνουμε να στεγνώσουν για 2 μέρες και θα έχουμε υπέροχα αμυγδαλωτά με γεύση μανταρινιού.

Καλή επιτυχία!

ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ;;;;

Μήπως ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που δέχονται πάντα εκείνο που θέλουν οι άλλοι; Μάθετε περισσότερο για τον εαυτό σας και πως μπορείτε να βελτιωθείτε, απαντώντας στις ερωτήσεις του τεστ.



1. Ποια παρέα προτιμάτε για να πάτε μαζί σινεμά;



α. Την αδερφή σας, που λατρεύει τις αισθηματικές ταινίες
β. Μια παρέα σινεφίλ
γ. Μια συνάδελφο με την οποία έχετε κοινά γούστα.



2. Όταν έχετε ακεφιές τι κάνετε;



α. Οργανώνετε ένα πάρτι στο σπίτι
β. Κουβεντιάζετε με την καλύτερή σας φίλη
γ. Κάνετε shopping therapy.



3. Σας προτείνουν μια μετάθεση σε άλλη πόλη. Πώς αντιδράτε;



α. Είστε ενθουσιασμένη γιατί ανοίγονται καινούργιες προοπτικές
β. Σκέφτεστε πώς θα το αντιμετωπίσει ο σύντροφός σας
γ. Στενοχωριέστε γιατί θα απομακρυνθείτε από το γνωστό περιβάλλον.



4. Το αυτοκίνητό σας έχει πλέον... τα χρονάκια του. Τι σκέφτεστε να κάνετε;


α. Παίρνετε δάνειο και αγοράζετε ένα καινούργιο
β. Το πουλάτε και χρησιμοποιείτε τη συγκοινωνία
γ. Ζητάτε τη συμβουλή ενός ειδικού.



5. Συνήθως πώς συμπεριφέρεστε όταν πρέπει να πάρετε μια δύσκολη απόφαση;


α. Εξετάζετε όλες τις πλευρές με ψυχραιμία
β. Επιλέγετε την εύκολη λύση
γ. Ζητάτε τη γνώμη της οικογένειάς σας.



6. Το ιδανικό γεύμα είναι:


α. Σε ένα κομψό εστιατόριο
β. Με καλή παρέα
γ. Πρωινό στο κρεβάτι.






Απαντήσεις



Αν απαντήσατε περισσότερες φορές α



Είναι θέμα εγωισμού. Προτιμάτε να ακολουθήσετε τις επιθυμίες των άλλων για να είστε συμπαθής σε όλους. Επιλέγετε να μην επιβάλλετε τη δική σας άποψη για να είναι οι άλλοι ευχαριστημένοι.






Αν απαντήσατε περισσότερες φορές β



Σας κουράζουν οι αντιθέσεις. Σας φαίνεται απίστευτα ανιαρό και κουραστικό να διαφωνείτε με τους άλλους. Προκειμένου λοιπόν να γλιτώσετε από τις συγκρούσεις, προτιμάτε να συμφωνήσετε σε όλα.






Αν απαντήσατε περισσότερες φορές γ



Σας λείπει αυτοπεποίθηση. Είστε συνεσταλμένη και εσωστρεφής, φοβάστε να εκφράσετε τη γνώμη σας και αποφεύγετε με κάθε τρόπο να διαφωνήσετε με οποιονδήποτε και για οτιδήποτε.


Αν επιθυμείτε οι μέρες του Πάσχα να μην συνοδευτούν με παραπανίσια κιλά ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές!


1. Περιοριστείτε στο ένα αυγό, γιατί σε συνδυασμό με το κρέας αποτελεί μεγάλη πηγή λίπους.

2. Φάτε μαγειρίτσα. Η σούπα με κρέας αποτελεί την καλύτερη προετοιμασία του στομάχου για τα προϊόντα που στερήθηκε από τη νηστεία όλο το προηγούμενο διάστημα. Μία μερίδα μαγειρίτσα αποδίδει περίπου 600 θερμίδες. Δυστυχώς η μαγειρίτσα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. Για το λόγο αυτό προσπαθήστε να φάτε το αυγό μόνο με το ασπράδι του.


3. Ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα. Αυτό θα σας βοηθήσει κυρίως να τιθασεύσετε την πείνα σας και την ορμή σας για κρέας βοηθώντας σας παράλληλα να χορτάσετε πιο εύκολα. Η σαλάτα είναι εξαιρετική πηγή διαιτητικών ινών, συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του εντέρου.


4. Προτιμήστε κατσικάκι από αρνάκι καθώς το κατσικάκι έχει μικρότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά. Το αρνάκι γάλακτος είναι φτωχότερο από το αρνί σε πρωτεΐνες και πλουσιότερο σε λίπος. Το λίπος του βρίσκεται κρυμμένο ενδομυϊκά, γι’ αυτό και είναι δύσκολο να αφαιρεθεί.


5. Στύψτε άφθονο λεμόνι στο κρέας. Δεν περιέχει μόνο πολλά αντιοξειδωτικά συστατικά, αλλά και βιταμίνη C, η οποία βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.


6. Προτιμήστε κρασί ως συνοδευτικό φαγητού, αντί για μπύρα ή αναψυκτικό καθώς το κρασί περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά συστατικά, απαραίτητα για την υγεία μας.


7. Καταναλώστε τσουρέκι αντί άλλων περισσότερο θερμιδογόνων γλυκισμάτων με σοκολάτα ή σαντιγί. Μία φέτα τσουρέκι περιέχει γύρω στις 100 θερμίδες ενώ ένα γλύκισμα με σοκολάτα στην καλύτερη περίπτωση 400.



Πασχαλινά παραμύθια για μικρά & μεγάλα παιδιά ...



Το πασχαλινό αυγό του Τάσου


Ο Τάσος γεννήθηκε με νοητική και σωματική καθυστέρηση. Αν και δώδεκα χρονών, ήταν ακόμα στη δεύτερη τάξη. Η δασκάλα του, η κυρία Κατίνα, συχνά αγανακτούσε με την ιδιόρρυθμη συμπεριφορά του. Στριφογύριζε στο θρανίο διαρκώς, έβγαζε παράξενες κραυγές και διασπούσε την προσοχή των άλλων παιδιών. Τελικά αποφάσισε να καλέσει τους γονείς του και να τους πει το πρόβλημα που δημιουργούσε ο γιος τους μέσα στην τάξη.
Ο Τάσος, όπως αντιλαμβάνεστε, έχει πρόβλημα μάθησης. Δεν είναι ικανός να συμβαδίσει με τους συνομήλικούς του. Ούτε και το βρίσκω σωστό να τον έχουμε στην τάξη που τα αλλά παιδιά είναι κατά πέντε χρόνια μικρότερα απ' αυτόν. Σας συμβουλεύω να τον στείλετε σε ειδικό σχολείο καθυστερημένων παιδιών. Η μητέρα άρχισε να κλαίει, ενώ ο πατέρας προσπάθησε να εξηγήσει:
- Κυρία Κατίνα, στην περιοχή μας τέτοιο σχολείο δεν υπάρχει. Ο Τάσος θα γίνει πολύ χειρότερα, αν τον στείλουμε κάπου μακριά. Τον βλέπουμε πόσο πολύ προσπαθεί και του αρέσει το σχολείο.
Όταν η κυρία Κατίνα έμεινε μόνη, προσπα0ησε να δικαιολογηθεί. Θα ήθελε να δείξει συμπόνια και κατανόηση στους γονείς και στον Τάσο, όμως τι έφταιγαν τα αλλά παιδιά, που έπρεπε να προχωρήσουν. Αν και η ίδια προσπαθούσε πολύ, ο Τάσος δε διέθετε ικανότητες κι έτσι οι κόποι της θα ήταν μάταιοι. Ξαφνικά ένα αίσθημα ενοχής την κυρίεψε.
- Ω Θεέ μου, βοήθησέ με να τον αποδεχτώ όπως είναι και να τον βοηθήσω όσο μπορώ, προσευχήθηκε. Από τη μέρα εκείνη προσπάθησε να παραβλέψει τα στραβά που έκανε και να του δείξει αγάπη. Μια μέρα ο Τάσος σέρνοντας το χωλό του πόδι, πλησίασε την έδρα και μπροστά σ' όλη την τάξη φώναξε:
- Σ' αγαπώ, κυρία Κατίνα.
Τα παιδιά γέλασαν, μα η κυρία Κατίνα συγκινήθηκε απ' την ανταπόκριση του.
Ήρθε η άνοιξη και τα παιδιά ήταν έτοιμα για τις πασχαλινές διακοπές. Η κυρία Κατίνα τούς διηγήθηκε την ιστορία της ένδοξης Ανάστασης του Ιησού Χριστού, δίνοντας έμφαση στον άδειο τάφο και στην καινούρια ζωή. Στο τέλος, τους έδωσε από ένα πλαστικό αβγό και τους εξήγησε:
- Το κάθε παιδί να μου επιστρέψει το αβγό, αφού πρώτα βάλει μέσα κάτι που συμβολίζει την καινούρια ζωή.
Όλα τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, εκτός από τον Τάσο. Αυτός κοίταγε σκεφτικός τη δασκάλα, χωρίς ούτε να βγάλει τις συνηθισμένες του κραυγές. Η δασκάλα αναρωτιόταν αν ο Τάσος κατάλαβε την ιστορία της σταύρωσης και της ανάστασης του Ιησού Χριστού. Αν κατάλαβε, τι θα έκανε με το αβγό που του έδωσε;
- Θα πρέπει να τηλεφωνήσω στους γονείς του και να τους εξηγήσω, σκέφτηκε.
Στο σπίτι την περίμεναν πολλές δουλειές και φροντίδες και της διέφυγε εντελώς να τηλεφωνήσει. Την επομένη μέρα τα παιδιά τοποθέτησαν τα πολύχρωμα πλαστικά αβγά στο ψάθινο καλάθι, που είχε βάλει η δασκάλα στην έδρα.
Η κυρία Κατίνα άνοιξε το πρώτο αβγό. Μέσα ήταν ένα λουλούδι.
- Μάλιστα, το λουλούδι είναι σημάδι της άνοιξης και της καινούριας ζωής.
Ένα κοριτσάκι από το πρώτο θρανίο σήκωσε το χέρι.
- Το αβγό αυτό είναι δικό μου, φώναξε με καμάρι.
Το επόμενο αβγό είχε μέσα μια πεταλούδα. Η δασκάλα τη σήκωσε ψηλά και είπε:
- Όπως μάθαμε, η πεταλούδα γίνεται από μια κάμπια. Σίγουρα είναι ένα δείγμα καινούριας ζωής.
Ένα άλλο κοριτσάκι φώναξε:
- Το αβγό με την πεταλούδα είναι δικό μου.
Η δασκάλα άνοιξε με προσοχή το επόμενο. Ήταν άδειο.
- Σίγουρα το αβγό αυτό είναι του Τάσου. Ο φουκαράς δεν κατάλαβε κι εγώ αμέλησα να τηλεφωνήσω στους γονείς του, σκέφτηκε και για να μην ντροπιάσει τον Τάσο, το έβαλε στην άκρη κι άπλωσε το χέρι να πάρει ένα άλλο. Ο Τάσος φώναξε:
- Κυρία Κατίνα, δε θα πείτε τίποτα για το δικό μου αβγό;
Η δασκάλα ταραγμένη είπε:
- Τι να πω για το δικό σου αβγό, που είναι άδειο;
Ο Τάσος σηκώθηκε όρθιος.
- Ναι, αλλά και του Ιησού ο τάφος είναι αδειανός.
Η κυρία Κατίνα κατάπιε για να χαλαρώσει τον κόμπο που δημιουργήθηκε στο λαιμό της.
- Ξέρεις γιατί ο τάφος του Ιησού είναι αδειανός;
- Μάλιστα, κυρία. Τον Ιησού τον σκότωσαν και τον έβαλαν στον τάφο, αλλά ο Πατέρας Του ο Ουράνιος Τον ανάστησε.
Το κουδούνι χτύπησε και τα παιδιά βγήκαν έξω. Η κυρία Κατίνα άφησε τα καυτά της δάκρυα ελεύθερα να κυλήσουν και να λιώσουν τους πάγους που είχαν απομείνει μέσα της. Ναι, ο Τάσος είχε καταλάβει. Οι κόποι της δεν πήγαν χαμένοι.
Τρεις μήνες αργότερα ο Τάσος πέθανε. Όλοι οι συμμαθητές του ήρθαν να τον αποχαιρετήσουν. 0 καθένας τους ακούμπησε πάνω στο φέρετρο από ένα άδειο πλαστικό αβγό.
Ακριβώς αυτό είναι, παιδιά μου, το ενθαρρυντικό μήνυμα που έφεραν οι άγγελοι που στέκονταν έξω από τον αδειανό τάφο του αναστημένου Χριστού: «Δεν είναι εδώ, γιατί, όπως το είπε, αναστήθηκε» (Ματθαίος 28:61).






Η περιπέτεια της κάμπιας


Ζωή είναι αυτή; είπε με αγανάκτηση η κάμπια καθώς σερνόταν πάνω σε μια λαχανίδα. Θα προτιμούσα να ήμουν σαν εκείνον το σπουργίτη που πετάει ελεύθερα από κλαδί σε κλαδί.
- Κάμε κουράγιο, της είπε ο σπουργίτης που την άκουσε πάνω απ' τη μηλιά. Κι εγώ κάποτε ήμουν μέσα στο τσόφλι του αυγού και νόμιζα ότι εκεί θα τελείωνε η ζωή μου. Όμως ήρθε η ώρα που το έσπασα με το ράμφος μου και βγήκα από τη φυλακή μου. Όταν ήμουν μικρός, η μητέρα μου με προφύλαξε μέσα στη φωλίτσα, και μου δίδαξε πώς να χρησιμοποιώ τα φτερά μου. Και μια μέρα ο Δημιουργός μου με έκανε ικανό να πετώ.
- Εγώ όμως δεν έχω φτερούγες να πετάξω, είπε η κάμπια παραπονεμένη. Κάμπια γεννήθηκα και κάμπια θα πεθάνω.
- Μην απελπίζεσαι.
- Πίστεψέ με, μια μέρα ο Δημιουργός
Θα σου δώσει φτερά και θα γίνεις μια όμορφη πεταλούδα.
- Τι είπες, εγώ πεταλούδα; Σίγουρα αστειεύεσαι.
- Ναι, εσύ. Γιατί έχω δει και άλλες κάμπιες σαν κι εσένα που έγιναν πολύχρωμες πεταλούδες. Ίσως το Πάσχα σου δώσει ο Δημιουργός φτερά.
- Πάσχα! Και τι είναι αυτό; θέλησε να μάθει η κάμπια.
- Κάθε άνοιξη χιλιάδες άνθρωποι γιορτάζουν το Πάσχα. Τις προάλλες άκουσα τον κυρ-Νίκο, τον κηπουρό, που έλεγε στο γιο του, τον Τάσο ότι το Πάσχα αναστήθηκε ο Γιος του Θεού ο Χριστός και Αυτός δίνει καινούργια ζωή σ' όσους τον πιστέψουν. Ίσως, φίλε μου, κι εσύ τότε αποκτήσεις τα φτερά σου.
Εκείνο το απόγευμα ο κυρ-Νίκος βγήκε στον κήπο να δουλέψει. Ο Τάσος τον ακολούθησε.
- Πατέρα, πατέρα! Έλα να δεις ένα παράξενο σκουλήκι.
- Αλίμονο μου. Τώρα που μ' ανακάλυψαν, θα με σκοτώσουν και πού είναι τα φτερά μου να πετάξω κυρ-σπουργίτη; σκέφτηκε και κουλουριάστηκε η κάμπια.
- Μην την πειράξεις, Τάσο και θα δεις το θαύμα που ο Θεός θα κάνει, είπε ο κυρ-Νίκος και με προσοχή έκοψε το λαχανόφυλλο, άνοιξε το θερμοκήπιο και τοποθέτησε την κουλουριασμένη κάμπια κάτω από το τζάμι.
- Εδώ που με κλείσανε, σίγουρα θα πεθάνω. Αν μπορούσα να κοιμηθώ βαθιά και να μην καταλάβω τίποτα, είπε η κάμπια θλιμμένη.
Ύστερα από μερικές μέρες ο Τάσος πήγε να δει την κάμπια. Το λαχανόφυλλο ήταν τρυπημένο σε πολλές μεριές. Η κάμπια όμως έλειπε. Πρόσεξε πάνω στο έδαφος μια παράξενη μπαλίτσα. Ο πατέρας του εξήγησε πως αυτό ήταν το κουκούλι που έφτιαξε η κάμπια, μέσα στο οποίο κοιμόταν, ώσπου ο Θεός να την μεταμορφώσει σε μια όμορφη πεταλούδα. Ο Τάσος και ο πατέρας καθημερινά παρατηρούσαν το κουκούλι και περίμεναν.
Ξημέρωσε Πάσχα. Πριν ο Τάσος πάει στην Εκκλησία με τους γονείς του, έτρεξε πρώτα στο θερμοκήπιο.
- Πατέρα, πατέρα!. Έλα να δεις μια πανέμορφη πεταλούδα μέσα στο θερμοκήπιο.
Πράγματι, ο πατέρας είδε το κουκούλι αδειανό και την πεταλούδα να φτερουγίζει περιμένοντας την ελευθερία της. Έμειναν οι δυο για λίγο αμίλητοι θαυμάζοντας την εντυπωσιακή μεταμόρφωση της άσχημης κάμπιας σε μια πολύχρωμη πεταλούδα.
Κατόπιν ο πατέρας πήρε την πεταλούδα και με προσοχή την τοποθέτησε πάνω στο χέρι του Τάσου.
- Το θαύμα αυτής της μεταμόρφωσης μονάχα ο Θεός μπορεί να το κάνει, είπε και ευχαρίστησε τον Θεό για το Πασχαλινό μάθημα που του έδωσε. Και πρόσθεσε:
- Γιε μου, όπως ο Θεός μεταμόρφωσε την άσχημη κάμπια σ' ένα αριστούργημα της δημιουργίας, το ίδιο υπόσχεται να κάνει και στη ζωή αυτών που Τον πιστεύουν.
Έτσι, η πεταλούδα, το λαμπερό κείνο Πασχαλινό πρωινό, άπλωσε τα βελούδινα φτερά της και πέταξε προς την ελευθερία της. Ο σπουργίτης, που όλο αυτό το διάστημα παρατηρούσε σιωπηλά την περιπέτεια της κάμπιας, μόλις την είδε να πετά, ξέσπασε σ' ένα δυνατό κελάηδισμα δοξολογίας προς τον ουράνιο Πατέρα και Δημιουργό.

Η ανάποδη μηλόπιτα!




Υλικά


Για την ζύμη της τάρτας (ταψάκι Νο28)



2 φλιτζ. τσαγ. αλεύρι
130 γραμ. βούτυρο
1 αυγό ή 1 κρόκο αυγού
λίγο αλάτι στη μύτη του κουταλιού
ελάχιστη ζάχαρη (1 κ.γ) ή καθόλου
1/2 κ.γ κανέλα (προαιρετικά)


Για τη γέμιση

4 μήλα
3/4 φλ.τσαγιού μέλι
κανέλα
άχνη ζάχαρη
χοντροκομμένα καρύδια


Ετοιμασία

Κοσκινίζουμε το αλεύρι σε μια λεκανίτσα και κάνουμε μια λακκούβα στη μέση.
Ρίχνουμε το βούτυρο κομμένο σε κομμάτια, τη ζάχαρη, το αυγό, το αλάτι και αρχίζουμε να ζυμώνουμε με τα χέρια μέχρι να πετύχουμε μια ζύμη σαν χοντρά ψίχουλα
(Εάν χρειαστεί, προσθέτουμε μερικές κουταλιές παγωμένο νερό).
Πλάθουμε τη ζύμη σε μπάλα, την τυλίγουμε σε πλαστική μεμβράνη και την αφήνουμε στο ψυγείο για 30 λεπτά πριν τη χρησιμοποιήσουμε.
Βουτυρώνουμε την ταρτιέρα μας και ρίχνουμε το μέλι, ώστε να καλύψει όλο τον πάτο.
Καθαρίζουμε και κόβουμε τα μήλα μας σε τέταρτα ή ροδέλες.
Καλύπτουμε όλη την επιφάνεια με τα μήλα,περιχύνουμε με το μέλι ,
 κοσκινίζουμε κανέλα, άχνη ζάχαρη και πασπαλίζουμε με λίγα καρύδια.
Βάζουμε τη ζύμη μας σε αλευρωμένη επιφάνεια και την ανοίγουμε σε φύλλο.
Βάζουμε το φύλλο μας στην ταρτιέρα πάνω από τα μήλα.
Ψήνουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς ώσπου να ροδίσει καλά το φύλλο μας.
Αναποδογυρίζουμε την ταρτιέρα σε πιατέλα και αν θέλουμε πασπαλίζουμε με επιπλέον κανέλα, άχνη ζάχαρη και καρύδια.


Καλή επιτυχία !